Bijna zover... - Reisverslag uit Glanerbrug, Nederland van Marjolein en Talitha - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Glanerbrug, Nederland van Marjolein en Talitha - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

Door: Marjolein en Talitha

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Talitha

06 Januari 2014 | Nederland, Glanerbrug

De laatste puntjes op de i worden gezet. Koffers worden / zijn gepakt en de papieren worden verzameld.

Zaterdag 11-1-2014 moeten we om 08:30 uur op het vliegveld zijn. Om 11:30 is dan de planning dat we gaan opstijgen. Spannend!!

Om 16:50 (Surinaamse tijd, is 4 uur eerder dan Nederlandse tijd) landen we in Suriname, Paramaribo. Waar het nu trouwens ca. 30 graden is, lekker weertje toch!!

Over een paar dagen een nieuwe up-date.

Heel veel groetjes en liefs,

Marjolein & Talitha

• 07 Januari 2014 - 17:39

Seraja:

Meiden,

Heel veel plezier al vast toegewenst, en geniet lekker van de ervaringen die jullie op doen, zodat wij als jullie terug komen met jullie na kunnen genieten en samen de foto's kunnen bekijken.

Jehovah's zegen en succes.

Groetjes Seraja

• 07 Januari 2014 - 20:59

Liset:

Super veel plezier en succes meiden! Leuk dat we met jullie kunnen 'meelezen'. Groetjes aan al onze broers en zussen daar :-)

• 13 Januari 2014 - 19:28

Oma En Opa Eisvelt:

Hallo Talitha en Marjolein. Zijn jullie al een beetje gewent aan de warmte ? We hopen dar jullie deze mail ontvangen. Met één van de gemeenten in Paramaribo is een Hr.Bert Schreuder verbonden die heeft in Boekelo gewoond en kent enkele br.s uit onze gemeente oa Dick Jonker doe hem de groeten van hier. Misschien ontmoet je hem nog. Veel liefs we zijn trots op jullie.
    Omi en Opi